Вівторок, 19.03.2024, 13:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Cайт  Голобородьківського  ліцею

Меню сайту
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт

    Всього відповідей: 45
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Форма входу

    Батькам дошкільнят

    Поради та рекомендації практичного психолога щодо взаємин батьків з дитиною у період її адаптації до дитячого садка
    * У період адаптації Ваших дітей до нових умов дошкільного закладу будьте особливо уважними до поведінки, настрою, самопочуття своїх дітей. Дуже важливо вранці створювати атмосферу гарного настрою, бо це великою мірою зумовлює успіх протягом усього дня перебування в дитячому садочку: будіть дитину лагідним словом, м’яким дотиком руки до чола, з теплою посмішкою.
    * Настроюйте дитину вдома так, що в садочку їй буде добре, там багато іграшок, хороших діток.
    * Аж ніяк не слід залякувати дитину вдома садком. Це викличе страх перед ним і погіршить самопочуття дитини у час звикання до нього.
    * Усвідомте, що Ваше власне хвилювання передається дитині підсвідомо. Щоб запобігти цьому, заздалегідь познайомтеся з вихователями та особливостями організації життя в групі.
    * Приділяйте значну увагу навчанню дітей елементарних навичок самообслуговування: вчіть їх одягатися, роздягатися, акуратно їсти, користуватися носовичком, вмиватися.
    * В перші дні відвідування садка залишайте дитину на 1 – 2 год. в групі, потім поступово збільшуйте час перебування на одну годину. Не запізнюйтеся – забирайте дитину вчасно. Обов’язково говоріть дитині, що мама завжди повертається за нею.
    * Навчіться прощатися з дитиною швидко. Не затягуйте розставання, інакше малюк відчує Ваше занепокоєння, йому буде ще складніше заспокоїтися. Завжди цілуйте дитину в щічку, покладіть до кишеньки якусь пам’ятну річ, що нагадуватиме про Вас і про те, як сильно Ви його любите.
    * Не віддавайте дитину в ДНЗ у розпалі кризи трьох  років.
    * Забезпечуйте сталий виховний вплив в сім’ї обох батьків, говоріть чітко дитині, що можна робити, і як це зробити, а що не можна робити, і чому. Тоді Ваша дитина буде розуміти, чого конкретно вимагають від неї батьки.
    * Цікавтеся у вихователя Вашої дитини, як вона грається, спілкується з іншими дітьми.
    *Повідомте обов’язково вихователів групи про звички та вподобання, про особливості здоров’я і поведінки Вашого малюка.
    * Тримайте тісний зв’язок з персоналом групи, і будьте певні, що працівники зуміли прийняти і зрозуміти Вашу дитину, і по-материнськи дбають про неї.
    * При важкому перебігу адаптаційного процесу у Вашої дитини звертайтеся на консультацію до дитячого психолога, дитячого педіатра.


    Поради та рекомендації практичного психолога батькам щодо взаємин з гіперактивними дітьми
    Гіперактивна дитина потребує постійної батьківської підтримки. Зробити гіперактивну дитину тихою і спокійною – неможливо, тому треба навчитися взаємодіяти і спілкуватися з нею.
    - Пам’ятайте, що дитина не винна в тому, що вона гіперактивна. Особливості такої поведінки в кожному конкретному випадку зумовлені певними причинами: проблемами під час вагітності матері, ускладнення під час пологів, психосоціальні причини – стиль виховання в сім’ї.
    - У дітей з проявами гіперактивності спостерігаються труднощі з концентрацією уваги і регуляцією поведінки, які спричинені порушеннями процесів гальмування і збудження в корі головного мозку.
    - З гіперактивною дитиною спілкуйтесь спокійно, тактовно, з розумінням вислухайте її.
    - Навчіться давати інструкції: вони повинні бути короткими, не більше 10 слів. В іншому разі дитина просто «виключиться» і просто не почує Вас.
    - У взаєминах з дитиною не допускайте «вседозволеності», інакше дитина буде маніпулювати Вами. Чітко визначте і обговоріть з дитиною що можна, а що не можна в поведінці дитини вдома і в дошкільному закладі.
    - Не завищуйте вимог, особливо якщо дитина навчається в школі, щоб не було перевтоми, капризів і відмови від навчання взагалі.
    - Заборон має бути не багато, але говоріть чітко, твердо. Бажано, щоб дитина знала, які «санкції» будуть зроблені батьками за порушення поведінки.
    - Для підняття самооцінки, віри дитини в свої можливості – хваліть за її успіхи і досягнення, навіть самі незначні.
    - У повсякденному спілкуванні з гіперактивними дітьми батьки повинні виключити різкі заперечення словами «ні» і «не можна», тому що такі діти є імпульсивними і зразу ж прореагують на заборону непослухом або вербальною агресією. В цьому випадку треба говорити з дитиною спокійно і стримано, бажано не говорити «ні», а дати можливість вибору для дитини.

     

    Психологічна валіза для батьків - «Швидка допомога» при взаємодії батьків з гіперактивною дитиною

    1. Переключіть увагу дитини від її капризів.
    2. Запропонуйте в даний момент іншу діяльність. 
    3. Поставте несподіване запитання.
    4. Відреагуйте несподіваним для дитини способом, проявіть гумор, скопіюйте поведінку дитини.
    5. Не забороняйте певні дії дитини в категоричній формі.
    6. Не говоріть наказовим тоном, а просіть (але не підлещуйтесь).
    7. Вислухайте те, що хоче сказати дитина (інакше вона не буде чути Вас).
    8. Сфотографуйте дитину, або підведіть до дзеркала в той момент, коли вона капризує.
    9. Залиште в кімнаті наодинці (якщо це безпечно для здоров’я дитини).
    10. Не наполягайте на тому, щоб дитина просила вибачення.

    11. Не читайте довгих нотацій (дитина їх не чує).

     

    Годинник

    Календар
    «  Березень 2024  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Банер

    Банер
    Банер
    Банер
    Банер